Programul de Dezvoltare a Presei de Profil Economic a Desemnat Premianţii

  • 02.02.2015

Camera de Comerț Americană din Moldova (AmCham) și BDR Associates Communication Group au desemnat săptămâna trecută premianții Programului de dezvoltare a presei de profil economic (Business Media Development Program) pentru canalele de presă de profil economic & business.

Potrivit agenției „INFOTAG”, programul s-a desfășurat în perioada aprilie-decembrie 2014 și a întrunit cele mai influente instituții media de business din Republica Moldova.

Scopul acestuia a fost de a oferi sprijin în informarea presei de profil despre domeniul facilitării comerțului, administrării fiscale, precum și altor reforme de reglementare a afacerii.

Concursul s-a desfășurat la trei categorii – Editoriale, Articol de analiză și Reportaj TV / talk-show.

La categoria Editoriale premianții sunt Alexandr Tanas (diplomă de gradul II, revista B&F-Profit), Ion Chișlea (diplomă de merit, Economist). La categoria Articol de analiză au fost premiați Victoria Dumbravă (diplomă de gradul I, Agora), Mariana Tabuncic (diplomă de gradul I, revista Profit), Dmitri Kalak (diplomă de gradul III, Logos-press), Mariana Șalamac (diplomă de gradul III, Economist). La categoria Reportaj TV / talk-show a fost desemnat câștigător Alexei Lungu (diplomă de gradul I, Publika TV). De un premiu special s-a învrednicit redacția Agora, la categoria Infografice.

Președinta AmCham, Cristina Harea, a menționat în cadrul ceremoniei de decernare a premiilor că programul a avut o durată relativ mică, însă cu impact asupra calității și conținutului unor canale de presă de profil economic din țară.

„AmCham Moldova va identifica mecanisme pentru a putea continua acest program, astfel încât atât presa, cât și mediul de business din țară să se bucure reciproc de o comunicare profesionistă și cu valoare adăugată pentru fiecare în parte”, a spus Cristina Harea.

Directorul Programului USAID Comerţ, Investiţii şi Reglementarea Activităţii de Întreprinzător (BRITE), Kelly Seibold, a precizat că pentru programul BRITE a fost o plăcere să sprijine această inițiativă care a încurajat mass-media să discute subiecte ce țin de reglementarea afacerilor într-un mod analitic, informativ și convingător.

„Sperăm că acest program va conduce la o cooperare mai consistentă și de durată între mass-media și sectorul de afaceri din Moldova”, a spus Kelly Seibold.

Sursa: infotag.md


\"\"

Latest AmCham News