Bayer

  • 10.01.2018

Cerinte:

- Studii universitare - economice/comerciale/ tehnice;
- Experiență într-o funcție anterioară de achiziții (management de categorii, identificarea furnizorilor, operațiuni), tangențe cu managementul lanțului de aprovizionare, identificarea strategică a furnizorilor, procesele și standardele optimale de achiziție;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa si engleza la un nivel avansat;
- Utilizator confident de PC;
- Agilitate și inițiativă de învățare;
- Integritate;
- Adaptare la un program de lucru flexibil, deplasari de serviciu;
- Disponibilitate de a locui in orasul Rezina.

Responsabilitati:

- Participă împreună cu echipa de achiziții la negocierea contractelor;
- Pregătește contractele de achiziție conform procedurilor existente;
- Monitorizează, analizează și raportează performanța furnizorilor;
- Colaborează cu clienții interni pentru a livra produsele și serviciile care se potrivesc cel mai bine nevoilor acestora;
- Asigură o procesare în timp util și eficient a solicitărilor de cumpărare și a comenzilor de cumpărare pentru produsele și serviciile din portofoliul său;
- Monitorizează livrarea produselor și serviciilor, precum și fluxul logistic;
- Aplică strategiile de cumpărare și prevederile acordurilor cadru;
- Identifică noi furnizori atunci când este necesar, transmite și analizează cererile de ofertă;
- Actualizează în timp util și cu precizie sistemul cu date privind achizițiile;
- Rezolvarea reclamatiilor sau neclaritatilor aparaute in relatii cu furnizorii.

Competențe comportamentale / Abilități de conducere și gestiune:

- Abilități bune de comunicare scrisă și orală; abilitatea de a comunica eficient/convingător la majoritatea nivelelor (inclusiv tehnic și operațional) și cu majoritatea funcțiilor în limba locală;
- Capacități de gestiune eficientă a timpului, planificare și organizare; abilitate de gestiune a sarcinilor și priorităților multiple și de a duce însărcinările la bun sfârșit într-un cadru temporal stabilit și un mediu tensionat;
- Abilitatea de a lucra cu echipe interfuncționale și de a întemeia relații între multiple funcții;
- Abilitate de gestionare a ambiguităților, conflictelor și relațiilor ostile;
- Abilități elementare de negociere;
- Abilitate dovedită de analiză și interpretare a datelor;
- Abilitatea de a identifica rapid problemele, a face aprecieri întemeiate, a stabili și implementa soluțiile.
- Abilitati analitice, spirit proactiv in solutionarea problemelor;

Beneficii:

- Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala
- Pachet social si salarial atractiv

Dacă te identifici cu profilul dat si ești interesat sa te alaturi echipei noastre, expediază CV-ul detaliat, la adresa: recrutare-mda@lafargeholcim.com,
tel. (+373) 254 55-272, fax. (+373) 254 55-549, web: www.lafarge.md
Vor fi contactate doar pesoanele selectate pentru interviu.

Latest Job Center