News


AmCham

Events


Upcoming Events

Members Spotlight

Current number of members126
  • Xerox
  • Efes Vitanta Moldova Brewery
  • Avon Moldova
  • KVG LLC
  • MAIB
  • Turcan Cazac Law Firm
  • FinComBank
  • Comertbank
  • BPay
  • Mary Kay Moldova
  • KPMG Moldova
  • PricewaterhouseCoopers (PwC) Moldova
  • Red Union Fenosa
  • Imunotehnomed
  • Tacit Knowledge
  • EY Moldova
  • Schoenherr Attorneys at Law
  • QIWI Moldova
  • Aventus Finance
  • Ellation
  • NCH Advisors INC,  Representative Office in the Republic of Moldova
  • Edenred MD
  • Mentor Express
  • Orhei-Vit
  • P.A.A. Tax, Legal, Accounting
  • Baker Tilly
  • JT International Trading
  • Glass Container Company
  • Trans Oil Group of Companies
  • Victoriabank
  • KB-Walkoma
  • Molsalvia
  • Indra Sisteme
  • Coca-Cola Hellenic Moldova
  • Deloitte
  • Mixbook
  • Elicio NV
  • Nefis
  • British American Tobacco - Moldova
  • Prime Capital
  • Visa
  • Up Moldova
  • Philip Morris Sales & Marketing
  • Primo Contatto Multilingual Contact Center
  • Mastercard
  • Rompetrol Moldova
  • Bemol Retail
  • Danube Logistics, Giurgiulesti International Free Port
  • Prograin Organic
  • BDR Associates-Strategic Communication
  • Orange
  • Sudzucker Moldova
  • Vernon David
  • Banca Comercială Română Chişinău
  • Carlsberg
  • Best Western Plus Flowers Hotel
  • Microinvest
  • Total Leasing & Finance
  • Express Leasing
  • Rural Finance Corporation
  • Bayer
  • MAIB-Leasing
  • DHL Moldova
  • Chemonics International
  • Abbott
  • Trigor AVD
  • Pedersen & Partners
  • Credit Rapid
  • Iute Credit
  • Brodsky Uskov Looper Reed & Partners
  • SANOFI
  • Easy Credit
  • Monicol
  • Efrim, Roșca & Associates BAA
  • Kozlovna
  • Gebauer & Griller Cables and Wires
  • Lafarge Ciment (Moldova) S.A.
  • Herbalife Nutrition
  • Petrom Moldova
  • DRA Draexlmaier Automotive
  • Incaso
  • Indigo Ogilvy
  • ACI Partners
  • Grawe Carat Asigurari
  • Metro Cash & Carry Moldova
  • DAAC Hermes
  • Orbico Moldova
  • Pegas
  • Gladei & Partners
  • Nestle Products Export Corporation
  • Agro Mester HD
  • Takeda Pharmaceutical
  • Berlin-Chemie / Menarini
  • Tetis International CO
  • CA Donaris Vienna Insurance Group SA
  • Le Bridge Corporation Limited
  • Grant Thornton
  • Autodoctor
  • Politrans
  • BDO Moldova
  • Moldcell
  • Rihpangalfarma
  • BT Leasing MD
  • Dita Estfarm
  • Electra Norte Molwind
  • BASS Systems
  • Oriflame International
  • Fagura
  • Infodebit Credit Report
  • Ritlabs
  • 7Reasons
  • Lear Corporation
  • CashPoint
  • Novo Nordisk A/S Representative Office Moldova
  • HR-Consulting
  • MT International Group
  • Mikro Kapital
  • Rogob
  • DAS Solutions
  • Sebo
  • Europlast-Chisinau
  • Paynet Services
  • Sixt Rent a Car
  • Cobzac & Partners
  • Forward International
  • Valah

Job Center

American Chamber of Commerce in Moldova is dedicated to helping businesses grow by assisting them in locating staff with the highest level of skills and a positive attitude. Taking into consideration AmCham’s exposure to a high profile audience, we hope that the new service will be helpful for your HR recruitment efforts.

If you are an AmCham member and have a job opening you would like to advertise within the AmCham community, simply e-mail your offer to Ina Trifan, Communication Specialist at inatrifan@amcham.md.

Company Position Status
CashPoint Contabil open

Contabil al companiei financiare în mun. Chișinău (10 000 lei)

Cerinţe:

- Studii superioare economice sau financiare;
- Experienţă de lucru în domeniul contabilității (Persoanele fără experiență la fel sunt binevenite) ;
- Abilităţi bune de utilizare a PC (Word, Excel Internet, etc.);
- Cunoaşterea softului specializat de evidenţă contabilă (1C); SNC si a legislatiei fiscale;
- Experienţă în domeniul de microfinanțare, schimb valutar, vînzărilor (constituie un avantaj);
- Întocmirea documentelor primare de casă;
- Calități personale: responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă;
- Cunoașterea limbilor româna și rusa.

Responsabilităţi:

- Organizearea evidenței contabile și asigurea bunei desfășurari ale proceselor economice;
- Recepționarea, eliberarea și lucrul cu documentele contabile primare;
- Gestionarea operațiunilor de casă și bancă, conform legislației în domeniu;
- Evidenta mijloacelor fixe si a OMVSD;
- Calculul și evidența salariului.

Compania oferă:

- Program de lucru : luni-vineri de la 9.00-18.00, pauza de masa 1 oră;
-Amplasare oficiului în centrul mun. Chișinău;
-Carieră avantajoasă în Compania lider pe piața financiară;
-Angajarea oficială;
-Remunerarea lunară, stabilă.

Persoanele cointeresate vor expedia CV-ul pe adresa iutish.m@lombardblago.md sau contactați-ne la numărul de telefon 062199953.

Prime Capital Consilier Financiar open

Cerinţe faţă de candidat:

• Studii superioare;
• Experienţă în vânzări sau experienţă în domeniul financiar bancar va constitui un avantaj;
• Persoană activă, carismatică, cu aptitudini înalte de comunicare;
• Abilități de vînzare, prezentare și negociere;
• Atitudine pozitivă, entuziasm și motivație;
• Perseverență în atingerea obiectivelor;
• Cunoaşterea limbilor română și rusă.

Responsabilităţi generale:

• Căutarea activă a potenţialilor clienţi;
• Consultarea clienţilor potenţiali şi reali privind produsele Companiei;
• Pregătirea dosarelor pentru eliberarea împrumuturilor;
• Monitorizarea împrumuturilor eliberate, a achitărilor;
• Verificarea utilizării mijloacelor din împrumut, precum şi alte verificări necesare;
• Promovarea unei imagini pozitive şi profesioniste a Companiei.

Beneficii:

• Lucrul într-o companie în plină ascensiune, într-un mediu dinamic și profesionist;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională;
• Tichete de masă;
• Pachet salarial competitiv corelat cu performanta profesională.

Persoanele interesate sunt invitate sa expedieze CV-ul la adresa de e-mail: hr@primecapital.md
In tema scrisorii mentionați în mod obligatoriu denumirea postului pentru care candidati. Vor fi contactate pentru interviu doar persoanele care au trecut etapa de selecție a CV-urilor. Toate aplicațiile vor fi gestionate cu maximă confidențialitate.

Grawe Carat Asigurari Contabil pe Raportare open

Cerinţe faţă de candidaţi:

- Studii superioare în contabilitate;
- Experienţă de lucru în domeniu, minim 3 ani;
- Cunostinţe aprofundate in domeniul evidenţei contabile, legislatiei fiscale si a legislatiei muncii;
- Cunoașterea Programului SAP si a standartelor internaționale de raportare financiară reprezintă un avantaj;
- Cunoaşterea perfectă a limbilor română si rusă; engleză la nivel avansat;
- Cunoştinţe avansate de operare la PC : Word, Excell, Outlook;
- Nivel înalt de responsabilitate si confidențialitate;
- Spirit analitic, atenție la detalii, acuratețe, transparență;

Responsabilități:

- Pregătirea documentelor pentru elaborarea rapoartelor;
- Elaborarea Rapoartelor Statistice;
- Elaborarea Actelor de prestari servicii privind serviciile de intermediere
- Supravegherea procesului de salarizare, cheltuieli, etc.

Oferim:

• Program deplin de lucru;
• Pachet salarial atractiv;
• Oficiu în centrul orașului;
• Mediu de lucru modern, plăcut şi motivant, în cadrul unei companii internaționale;
• Posibilităţi de promovare, participare la training-uri.

Vă rugăm să trimiteţi CV-ul însoţit de o fotografie recentă şi o scrisoare de intenţie, în română pe adresa electronică: job@grawe.md
Vă rugăm sa indicati in subiectul Email-ului: „CV pentru funcţia de Contabil

Grawe Carat Asigurari Programator Software open

Cerinţe fata de candidati:

• Absolvent Facultate tehnică sau mai mulți ani de practică în dezvoltarea de software;
• Experiență în dezvoltarea de aplicații orientate pe obiecte (ideal în mediul .NET, limbaj de programare C#);
• Cunoașterea avansată a tehnologiilor web (REST, SOAP);
• Cunoașterea solidă a designului orientat pe obiecte, precum și a modelelor comune de proiectare software;
• Cunoașterea tehnologiilor de baze de date (Microsoft SQL Server sau NoSQL);
• Pasiunea de a dezvolta software și un interes constant în educația viitoare;
• Un grad înalt de responsabilitate și inițiativă personal;
• O personalitate orientată spre soluții, deschisă și comunicativă, cu plăcerea de a lucra în echipă și capacitatea de a gândi analitic;
• Cunoașterea limbii engleze tehnice, cunoașterea limbii germane reprezintă un avantaj;
• Disponibilitate fata de deplasari/dislocari in strainatate.

Responsabilităţi principale:

• Dezvoltarea de soluții software inovatoare și durabile pentru aplicațiile noastre de asigurare cu ajutorul Visual Studio 2017 și .NET Framework (C #);
• Suportul și dezvoltarea continuă a software-ului client existent, a aplicațiilor web și a infrastructurii de servicii;
• Contribuția activă la îmbunătățirea continuă a aplicațiilor și dezvoltării mediului.

Oferta noastra:


• Un mediu de lucru pozitiv și deschis;
• Zone interesante și diverse de responsabilitate;
• Posibilitatea de a se dezvolta profesional și personal prin formare internă și externă;
• Securitatea unei companii mari și independente;
• Posibilitatea de a colabora pe proiecte foarte extinse care sunt utilizate pe plan internațional de către toate filialele noastre de asigurări;
• Bonuri de masă, asigurare medicală, etc.

Vă rugăm să ne trimiteţi CV-ul în limba romana sau engleza, la adresa electronică: job@grawe.md si să indicaţi în titlu funcţia pentru care aplicaţi

Gladei & Partners Junior Associate and/or Associate open

Biroul asociat de avocati ”Gladei si Partenerii” (Gladei & Partners) has opened the vacancy for the position of Junior Associate

If

-you have excellent professional knowledges and are keen to apply them in cross-border transactions;
-you are proficient in legal analysis and reasoning, commanding a professional English;
-you are skillful in looking for and creating practical solutions;
-you are dreaming of being part of a strong team and realize why the teamwork is a win-win.

Then we offer

-fast-growing and sustainable legal career opportunity;
-teaming up for high-caliber international projects;
-decent reward and merit-based promotion;
-joining a higher league team of professionals, according to the clients and peers (quoted by Legal 500, Chambers Global, Best Lawyers, IFLR 1000).

Note: post-graduate studies in Occident and/or relevant practical experience may constitute competitive advantages, including for acceding directly to the position of Associate.

If you are interested, please send your CV and letter of motivation, in English, to office@gladei.md by 22nd April 2019.

Philip Morris Sales & Marketing RRP DEPLOYMENT EXECUTIVE open

Are you results driven, have strong communication skills and high learning agility?

We are looking for a collaborative person with strong customer focus, who is capable to work in consistent ambiguity in the area of providing partnership service related to RRP products commercialization.
Reduced-Risk Products ("RRPs") is the term we use to refer to products with the potential to reduce individual risk and population harm in comparison to smoking cigarettes such as IQOS.

RESPONSIBILITIES:

• Ensure the implementation of a marketing strategy about RRP products through personal communication with partners and 3rd parties. Manage service partners with the goal to build and expand service capabilities and achieve customer satisfaction and performance
• Developing guidelines for marketing activities, standards of marketing materials usage. Reporting of running costs (staff trainings, monitoring of supplies costs, staff uniform, rental costs). Reporting of device warranty cases. Prepare and submit internal regular reports on operating RRP activities in accordance with RRP Deployment standards
• Preparation of agreements with 3rd parties, arrangement for its legal review and approval
• Controlling of product availability in points of sales, communication with distributor partner, understanding of logistic processes
• Understand customer feedback and quickly adjust services and operations to achieve high customer satisfaction
• Drive strategic and tactical initiatives improving operational performance
• Participation in development of annual RRP strategy, partners development strategy
• Lead and collaborate with the manager to deliver regular updated trainings, promotional activities, scripts and process maps to the service partner staff
• Perform monthly quality PowerPoint reviews, use metrics and KPIs to analyze and address sales/service partner’s performance
• Implement commercial & marketing cycle activities (staff education, point of sale design upgrade, products special offer). Optimize approach based on relevant learnings from other markets.
• Cost efficient budget management and reporting, finance documents flow. Participation in development of reporting standards, its formalization

EDUCATION, EXPERIENCE AND OTHER KEY REQUIREMENTS:

• Higher education
• Experience in Customer Care/Marketing/Administration/Sales (is a plus)
• Language Skills: Romanian, Russian, English – fluent
• Proficient user of Microsoft Office products

KEY SKILLS:

• Negotiation & commercial skills
• Entrepreneurship and ability to see the opportunities, but not the obstacles and “can do” attitude
• Ability to work in a fast-paced environment with strong problem solving skills
• Customer focus and ability to present and communicate with different functions and layers
• Strong organizational skills
• Proactive, independent, highly organized, detail oriented
• Strategic planning skills, approach to addressing problems and finding solutions

WHAT WE OFFER:

• You will work in truly international environment
• You will get unique development opportunities
• You will enjoy building your network among highly professional colleagues
• You will get competitive level of compensation & social package

To apply for the job, please send your CV to recruitment.moldova@pmi.com

Gebauer & Griller Cables and Wires Process Engineer open

RESPONSIBILITIES 

- Design and modification of the production process plan
- Configuration and modification of process parameters for harness production equipment
- Creating work instructions and safety rules for equipment in use
- Designing and improving tools and equipment for harness production
- Preparing documentation for purchasing tools and necesary equipment for harness production
- Creation and standardization of the work area for operators
- Participation in preliminary tests in production

CANDIDATE’S PROFILE 

- Experience in harness production is an advantage
- Knowledge of SAP or similar programs
- Advanced knowledge of Romanian and English language
- Professional/ technical studies
- Advanced command of MS Office package
- Flexibility and responsibility
- Team spirit
- Organizational skills

COMPANY OFFERS  

- Developing career in a successful company
- Motivating salary according to the position requirements, professional experience and qualifications
- Professional development opportunities
- Working conditions at European standards

HOW TO APPLY 


Send your CV in EUROPASS format, specifying the position you apply for, at HR-Moldova@griller.at address.

Gebauer & Griller Cables and Wires CONTABIL open

RESPONSABILITATI 

- Efectuarea tranzactiilor în numerar
- Perfectarea deconturilor de avans
- Introducerea documentelor primare și bancare
- Efectuarea inventarierilor periodice
- Acordarea suportului pentru operatiunilor de inchidere a lunii

PROFILUL CANDIDATULUI 

- Studii Economice – profil contabil
- Experienta de minim 1-2 ani pe o pozitie similară
- Cunoasterea limbii romane – obligatoriu
- Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj
- Bune cunostinte in utilizarea Microsoft Office
- Abilitati de comunicare si relationare, responsabilitate
- Spirit practic, atitudine pozitiva si proactiva, initiativa

COMPANIA OFERA  


- Dezvoltarea unei cariere într-o companie de succes
- Salariu motivant în conformitate cu cerintele pozitiei
- Oportunitati atractive de formare, instruire si crestere profesionala
- Conditii de lucru la standarde europene

CUM APLICATI 


Expediati CV-ul în format EUROPASS, cu specificarea pozitiei pentru care candidati, la adresa: HR-Moldova@griller.at

Gebauer & Griller Cables and Wires PROCUREMENT ANALYST open

RESPONSIBILITIES 

- Creates purchase orders for raw material
- Is responsible for the quantity of purchased products
- Keeps purchase order tracking through direct contact with the supplier
- Participates in developing strategies for increasing efficiency and cost optimization
- Is responsible for the quantity of purchased products

CANDIDATE’S PROFILE  

- Advanced Romanian & intermediate English
- Microsoft Office knowledge
- Practical, proactive, responsible, initiative, team spirit
- Organizational skills
- Client orientation and ability to collaborate with other functions and third parties

COMPANY OFFERS  

- Developing a career in a successful company
- Motivating salary according to the position requirements, professional experience and qualification
- Attractive training opportunities
- Working conditions at European standards

HOW TO APPLY 


Send your CV in EUROPASS format, specifying the position you apply for, at HR-Moldova@griller.at address.

Gebauer & Griller Cables and Wires PLC PROGRAMMER open

 

RESPONSIBILITIES 

- Executes PLC programming operations
- Parameters the automation systems
- Performs verification of implemented programs
- Elaborates the documentation of the executed programs
- Intervenes with promptness and efficiency in solving the errors of the implemented programs

CANDIDATE’S PROFILE  


- Medium or Higher completed technical studies in the specific field
- Knowledge in electrical design and automation in industrial field
- Experience in PLC programming Siemens, B & R
- Reading electrical diagrams and automation programs
- Advanced knowledge of the Romanian and English languages
- Experience in the field on a similar position is an advantage
- The ability to integrate into a dynamic team

COMPANY OFFERS  


- Developing a career in a successful company
- Motivating salary according to the position requirements
- Attractive opportunities for training and professional growth
- Working conditions at European standards

HOW TO APPLY 

Send your CV in EUROPASS format, specifying the position you apply
for, at HR-Moldova@griller.at address.

 

Gebauer & Griller Cables and Wires FINANCE CONTROLLER open

RESPONSIBILITIES 

- Supporting plant management and group controlling department with the budgeting process
- Participation in the process of preparation of investment proposals
- Execution of local cost planning
- Derivation of financial plans out of sales, cost and investment plans
- Preparing monthly, quarterly and annual controlling reports within the defined deadlines
- Reporting local KPI according to the group standards
- Issuing special reports upon management’s request
- Other Budget / Actual Variance Reports

CANDIDATE’S PROFILE 


- Higher economic or technical studies
- Advanced knowledge of Romanian and English languages
- Good knowledge of using computer and Microsoft Office programs
- Analitical thinking
- Communication and relationship skills, responsibility, initiative and dynamism

COMPANY OFFERS  


- Developing a career in a successful company
- Motivating salary according to the position requirements, professional experience and qualification
- Attractive training opportunities
- Working conditions at European standards

HOW TO APPLY 


Send your CV in EUROPASS format, specifying the position you apply for, at HR-Moldova@griller.at address.

CashPoint Expert Superior în Creditare open

Cerințe față de candidat:

- Studii superioare;
- Bune abilități de cunoaștere și utulizare a calculatorului;
- Experiență de lucru în calitate de expert în creditare, Manager în vînzări (minim 2 sublaterni )
- Experiența de lucru cu aparatul de casă, întocmirea documentelor primare de casă;
- Calitățăți personale: responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă.

Responsabilități:

- Lucrul cu clienții în acordarea creditelor fără gaj, conform cerințelor stabilite;
- Oformarea documentației necesare, pregătirea rapoartelor;
- Lucrul cu aparatul de casă;
- Monitorizarea sistematică lucrului subalternilor;
- Stabilirea sarcinilor pentru subalterni pentru îndeplinirea indicatorilor comerciali;
- Analiza eficacității lucrului sublaternilor.

Compania oferă:

- Program de lucru luni-vineri;
- Cursuri specializate din contul companiei, ridicarea calificării ;
- Carieră avantajoasă în Compania lider pe piața financiară;
- Angajarea oficială;
- Remunerarea lunară, stabilă.

Persoanele cointeresate vor expedia CV-ul pe adresa hr@cashpoint.md sau contactați-ne la numărul de telefon 062199953.

CashPoint Chief Risk Officer open

Echipa noastra este in cautarea unei persoane profesioniste si proactive, cu atitudine pozitiva si dornica sa evolueze intr-un mediu de lucru performant.

Cerinţe:

- Studii superioare economice / financiare;
- Experienta profesionala de cel putin 3-5 ani intr-o pozitie similara
- Cunostinte avansate in domeniul Risk management
- Foarte bune capacitati de analiza, sinteza si de planificare
- Bune abilitati manageriale, organizatorice si de conducere
- Bune abilitati de comunicare verbala/scrisa (rom/rus)
- Capacitatea de a lucra in echipa in conditii de sarcini multiple in regim de prioritizare

Responsabilităţi:
- Dezvolta si actualizeaza politici si proceduri corespunzatoare pentru identificarea, evaluarea, masurarea, controlul si gestionarea riscurilor in companie
- Intocmeste si prezinta raportarile privind managementul riscului;
- Propune spre examinare si aprobare limite corespunzatoare privind expunerea la riscuri
- Stabileste metodologii si modele adecvate pentru analiza, evaluarea riscurilor si limitarea expunerilor la riscuri;
- Stabileste sisteme de raportare privind aspecte legate de riscuri astfel incât sa permita informarea asupra problemelor si evoluţiilor semnificative care ar putea influenţa profilul de risc
- Monitorizeaza in permanenta evolutia pietii financiare si posibilele scenarii de risk care ar actiona asupra dezvoltarii companiei
- Administreaza riscurile, colecteaza si evalueaza datele privind riscurile din punct de vedere cantitativ si calitativ, prin adoptarea unor metodologii/instrumente adecvate de masurare/administrare a expunerilor la riscuri
- Participa la stabilirea limitelor de expunere la diferitele categorii de riscuri, asigura comunicarea acestora si monitorizarea personalului implicat in punerea in aplicare a procedurilor aferente;
- Dezvolta si mentine un sistem de raportare a expunerilor la risc si a altor aspecte legate de riscuri
- Furnizeaza datele relevante privind managementul riscurilor si propune masuri adecvate de gestionare a riscului.

Compania oferă:
- Orar de lucru luni-vineri 9.00-18.00 (pauza de masa 13.00-14.00);
- Amplasarea Oficiului in centrul Chisinaului
- Cursuri specializate din contul Companiei,
- Carieră avantajoasă în Compania lider pe piața financiară;
- Angajarea oficială cu asigurarea intregului pachet social;
- Remunerarea lunară motivanta.

Persoanele cointeresate vor expedia CV-ul pe adresa hr@cashpoint.md sau contactați-ne la numărul de telefon 062199953.


2019 AmCham General Sponsors

FinComBank MAIB NCH SEBO