News


AmCham

Members Spotlight

Current number of members127
  • Xerox
  • Efes Vitanta Moldova Brewery
  • Avon Moldova
  • KVG LLC
  • MAIB
  • Turcan Cazac Law Firm
  • FinComBank
  • Comertbank
  • BPay
  • Mary Kay Moldova
  • KPMG Moldova
  • PricewaterhouseCoopers (PwC) Moldova
  • Red Union Fenosa
  • Imunotehnomed
  • Tacit Knowledge
  • EY Moldova
  • Schoenherr Attorneys at Law
  • QIWI Moldova
  • Aventus Finance
  • Ellation
  • NCH Advisors INC,  Representative Office in the Republic of Moldova
  • Edenred MD
  • Mentor Express
  • Orhei-Vit
  • P.A.A. Tax, Legal, Accounting
  • Baker Tilly
  • JT International Trading
  • Glass Container Company
  • Trans Oil Group of Companies
  • Victoriabank
  • Business Class
  • Molsalvia
  • Indra Sisteme
  • Coca-Cola Hellenic Moldova
  • Deloitte
  • Mixbook
  • Elicio NV
  • Nefis
  • British American Tobacco - Moldova
  • Prime Capital
  • Visa
  • Up Moldova
  • Philip Morris Sales & Marketing
  • Primo Contatto Multilingual Contact Center
  • Mastercard
  • Rompetrol Moldova
  • Bemol Retail
  • Danube Logistics, Giurgiulesti International Free Port
  • Prograin Organic
  • BDR Associates-Strategic Communication
  • Orange Moldova
  • Sudzucker Moldova
  • Vernon David
  • Banca Comercială Română Chişinău
  • Carlsberg
  • Best Western Plus Flowers Hotel
  • Microinvest
  • Total Leasing & Finance
  • Express Leasing & Microcredit
  • Rural Finance Corporation
  • Bayer
  • MAIB-Leasing
  • DHL Moldova
  • Chemonics International
  • Abbott
  • Trigor AVD
  • Pedersen & Partners
  • Credit Rapid
  • Iute Credit
  • Brodsky Uskov Looper Reed & Partners
  • SANOFI
  • Easy Credit
  • Monicol
  • Efrim, Roșca & Associates BAA
  • Kozlovna
  • Gebauer & Griller Cables and Wires
  • Lafarge Ciment (Moldova) S.A.
  • Herbalife Nutrition
  • Petrom Moldova
  • DRA Draexlmaier Automotive
  • Incaso
  • Indigo Ogilvy
  • ACI Partners
  • Grawe Carat Asigurari
  • Metro Cash & Carry Moldova
  • DAAC Hermes
  • Orbico Moldova
  • Pegas
  • Gladei & Partners
  • Nestle Products Export Corporation
  • Agro Mester HD
  • Takeda Pharmaceutical
  • Berlin-Chemie / Menarini
  • Tetis International CO
  • CA Donaris Vienna Insurance Group SA
  • Le Bridge Corporation Limited
  • Grant Thornton
  • Autodoctor
  • Politrans
  • BDO Moldova
  • Moldcell
  • Rihpangalfarma
  • BT Leasing MD
  • Dita Estfarm
  • Electra Norte Molwind
  • BASS Systems
  • Moore Stephens KSC
  • Oriflame International
  • Fagura
  • Infodebit Credit Report
  • Ritlabs
  • 7Reasons
  • Lear Corporation
  • CashPoint
  • Novo Nordisk A/S Representative Office Moldova
  • HR-Consulting
  • MT International Group
  • Mikro Kapital
  • Rogob
  • DAS Solutions
  • Sebo
  • Europlast-Chisinau
  • Paynet Services
  • Sixt Rent a Car
  • Cobzac & Partners
  • Forward International
  • Valah

Job Center

American Chamber of Commerce in Moldova is dedicated to helping businesses grow by assisting them in locating staff with the highest level of skills and a positive attitude. Taking into consideration AmCham’s exposure to a high profile audience, we hope that the new service will be helpful for your HR recruitment efforts.

If you are an AmCham member and have a job opening you would like to advertise within the AmCham community, simply e-mail your offer to Ina Trifan, Communication Specialist at inatrifan@amcham.md.

Company Position Status
Victoriabank Brand Manager, Direcției Relații cu Publicul și Marketing open

 Detalii post:

- Asigură implementarea planului de marketing stabilit la nivelul băncii, pe brandul pe care este responsabil;
- Stabilește politica de marketing pentru brandurile pentru care este responsabil;
- Coordonează toate activitățile de promovare a brandurilor desemnate;
- Identifică oportunități de creare de noi produse, sau îmbunătățire a celor existente pe brandul pe care este responsabil;
- Evaluează rapoartele de piață și propune acțiuni de marketing.

Profilul candidatului:

- Studii superioare, relevante domeniului;
- Experiență în post similar va constitui un avantaj;
- Atitudine proactivă;
- Orientare spre rezultat;
- Cunoașterea fluentă a limbii române și a limbii ruse, engleza va constitui un avantaj.

Beneficii:

- Salariu competitiv și alte beneficii financiare;
- Program de muncă stabil;
- Tichete de masa VB Lunch în valoare de 45 lei/zi;
- Oportunități de dezvoltare profesională.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul prin e-mail la adresa hr@vb.md cu indicarea poziției pentru care aplică.

Rogob Buyer/ responsabil achiziții open

Rogob este în căutarea unei colege/unui coleg pentru a suplini funcţia de Buyer.
În rolul de Buyer vei planifica, organiza, coordona şi asigura controlul activităţilor de aprovizionare în conformitate cu politicile Companiei.

Responsabilitățile tale:

- identificarea şi evaluarea necesarului de aprovizionare (produse/servicii/materiale) în rețeaua proprie de magazine;
- realizarea cererilor de ofertare, negocierea termenelor și condițiilor comerciale;
- analiza şi selectarea ofertelor de preţ;
- gestionarea relaţiei cu furnizorii existenţi, precum şi identificarea, evaluarea şi selectarea potenţialilor furnizori de produse pentru rețeaua proprie de magazine;
- pregătirea, lansarea, administrarea şi urmărirea comenzilor de aprovizionare până la recepţia finală;
- urmărirea respectării de către furnizori a condiţiilor comerciale agreate;
- întocmirea de Forecast anual şi monitorizarea achiziţiilor astfel încât să se evite ruptura de stoc şi suprastocul;
- prospectarea pieţei şi analizarea evoluţiei preţurilor;
- dezvoltarea şi implementarea acţiunilor de îmbunătăţire a condiţiilor comerciale;
- monitorizarea performanţei furnizorilor şi a produselor achiziţionate;
- actualizarea procedurii de aprovizionare şi monitorizarea aplicării în activitatea zilnică;

Ce așteptăm:

- studii superioare finalizate (economice, administrarea afacerilor sau similar);
- experiență de min. 3 ani într-o poziție similară;
- abilități excelente de comunicare și negociere;
- bune cunoștințe a pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point);
- abilități excelente de organizare a timpului și de prioritizare a sarcinilor;
- fluență în limbile română și rusă, engleza-avantaj competitiv;

Ce oferim:

- carieră într-o companie în expansiune continua;
- pachet salarial și social stimulativ;
- mediu de lucru dinamic.

Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, transmite CV-ul și scrisoarea de intenții la adresa: hr@rogob.md și noi avem grijă să te contactăm.

Te așteptăm în echipa Rogob!

Novo Nordisk A/S Representative Office Moldova Reprezentant Medical open

- Vânzări
- Republica Moldova

Sunteți o persoană dinamică, orientată spre rezultat și pasionat de vânzări? Dacă da, atunci puteți deveni cel mai nou membru al echipei noastre de vânzări în domeniul diabetului zaharat!

Despre companie:
Lider mondial în îngrijirea diabetului zaharat. Noi lucrăm activ pentru a schimba cursul pandemiei în diabet, pentru a îmbunătăți viața de zi cu zi a persoanelor cu diabet zaharat.

Funcția:
Reprezentanța din Republica Moldova a Companiei Daneze Novo Nordisk A/S este în căutarea unui Reprezentant Medical Junior. Această poziție se subordonează Business Unit Manager-ului.
Scopul pozitiei: Promovarea etică a produselor şi serviciilor Novo Nordisk în condiţii de eficienţă maximă urmărind îndeplinirea obiectivelor propuse, respectând standardele companiei, procedurile şi regulile de lucru precum şi legislaţia in vigoare.

Cerințe:
- Studii superioare în medicină sau farmacie
- Experiența în calitate de reprezentant medical reprezintă un avantaj important
- Fluent în Română și Rusă
- Engleza la nivel de începător
- Abilități bune de comunicare și prezentare, spirit de echipă
- Preferi munca independentă, conducând distanțe lungi și conversații pe teme științifice

Munca la Novo Nordisk
La Novo Nordisk, abilitățile tale, dedicația și ambiția ta ne ajută să schimbăm spre bine viețile oamenilor. În schimb, noi îți oferim oportunitate de a beneficia de o gamă largă de posibilități de dezvoltare profesională și personală.

Contacte
Pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați cagc@novonordisk.com, +373 60289333 sau elgu@novonordisk.com +373 68 382817

Termen limită:
01 August 2019

Mary Kay Moldova Specialist Comunicare Marketing open

Responsabilități:
• Scriere de articole de marketing, slogane de publicitate și texte promoționale cu scopul promovării strategiilor și produselor Companiei;
• Crearea materialelor de tipar ale Companiei – broșuri, cataloage, prospecte, etc.
• Traducerea textelor din limbile engleză și rusă în limba română;
• Redactarea textelor în limba română;
• Lucrul cu furnizorii pentru crearea materialelor de tipar, video etc.;
• Oferirea suportului pentru publicarea informațiilor pe site-urile Companiei și în alte surse online;
• Îndeplinirea sarcinilor variate în funcție de necesitățile echipei.

Cerințe:
• Studii superioare în domenii relevante funcției: jurnalism, filologie etc.;
• Experiență de muncă în domeniu – 2 ani (de scriere a articolelor, de jurnalist, blogger, copywriter)
• Cunoașterea excelentă a limbii române, la nivel de redactor;
• Cunoașterea bună a limbii engleze (scris – obligatoriu și comunicare - preferabil) și a limbii ruse (comunicare – obligatoriu, scris - preferabil);
• Abilitate de lucru în programul Adobe Photoshop va constitui un avantaj
• Flexibilitate în îndeplinirea sarcinilor diverse
• Calități personale: disciplină, capacitate de a stabili prioritățile, de a planifica și de a respecta termenele, diligență, abilitate de muncă asupra proiectelor în condiții limitate în timp, abilitate de a reacționa și a executa rapid deciziile aprobate.

Oferim:
• Angajare oficială conform prevederilor legislației muncii;
• Salariu decent și competitiv;
• Posibilități de creștere și dezvoltare profesională;
• Mediu de lucru motivant în cadrul unei companii internaționale;
• Sediu în centrul orașului Chișinău

Așteptăm CV-ul la adresa: moldova.vacancy@mkcorp.com

Numai candidații care corespund cerințelor vor fi contactați.

Mary Kay Moldova Digital Marketing Specialist open

Main duties and responsibilities:

• Supports, promotes and develops new Internet resources of the Company, as well as of other interactive software for clients. Maintains and increases activity in Internet to increase brand awareness, promote Mary Kay products, enhance communications and increase sales.
• Conducts monitoring and analysis to ensure effectiveness of all internet resources of the Company.
• Regular and consistent collaboration with colleagues from the Company Head Office in USA on all matters regarding development and implementation of digital products and updates to existing internet resources.

Requirements:
• Excellent skills of administration of websites, content update and traffic analysis
• Fluent in English
• Communication skills. Creativity

What's in it for you:
• Working experience in an international Company with potential for growth and development
• Motivational working environment. Office in the center of Chisinau
• Official employment in accordance with the legislation of the Republic of Moldova

 

Please, send us your CV to moldova.vacancy@mkcorp.com

Only candidates who meet all the specified requirements will be invited to the interview.

Lafarge Ciment (Moldova) S.A. Manager logistica open

Misiune: Planifica si organizeaza activitatile de logistica outbound, cu scopul de a asigura servicii de transport la nivelul asteptarilor Clientilor, nivelul de satisfactie fiind obiectiv cheie. Coordoneaza procesele de logistica inbound pentru a raspunde promt programului de achizitie si necesitatilor industriale; evalueaza necesitatile de transport si este in cautare sa optimizeze costurile aferente. Gestioneaza echipa din subordine.

Experienta si educatie:
- Studii universitare in logistica, management sau inginerie; Studiile de Master constituie avantaj;
- Experienta intr-o pozitie similara 5+ ani. Domenii de interes: FMCG, logistica, aprovizionare, transport international;
- Experienta in organizarea activitatilor de transport rutier, feroviar, multimodal;

Abilitati:
- Abilitati analitice, manageriale (gestiune a echipei) si leadership;
- Utilizator increzut PC – MS Office, in special Excel si PowerPoint; deschidere pentru a invata operarea sistemelor ERP si logistice;
- Experienta in utilizarea SAP, LOGON, HODIM, constituie avantaj;
- Abilitati lingvistice: Engleza si Rusa – Avansat;
- Abilitati de negociere, gandire analitica si strategica;
- Cunoasterea cadrului legislativ si normativ aferent transportului de marfuri; legislatia fiscala si vamala;
- Cunoasterea corespondentei si etichetei de afaceri;
- Permis de conducere, categoria B.

Responsabilitati:
- Elaboreaza si este responsabil de executia bugetului anual, trimestrial, lunar pentru activitatile logistice;
- Planifica, coordoneaza, optimizeaza activitatile de logistica inbound si outbound;
- Planifica, organizeaza si controleaza activitatile membrilor echipei de Logistica;
- Asigura colaborarea eficienta cu alte departamente conexe: vanzari, achizitii, industrial;
- Gestioneaza transportul pentru livrarile export si import, coreleaza fluxurilor interne si externe, inclusiv si cu transportatorii terti;
- Organizeaza si supravegheaza desfasurarea activitatii de transport cu respectarea tuturor actelor normative in vigoare privind transportul rutier / feroviar / maritim / aerian;
- Urmareste si asigura trasabilitatea indicatorilor cantitativi, calitativi, de livrare si incarcare in timp, costuri de transport, precum si eficienta flotei utilizate;
- Urmareste si asigura trasabilitatea indicatorilor de Sanatate si Securitate in Munca (SSM) aferente activitatilor de transport;
- Gestioneaza si intretine parteneriatul cu firmele de transport contractante, companii de expeditie, brokeri vamali precum si cu instituriile publice (Vama, CCI, etc.);
- Se implica in investigarea si rezolvarea reclamatiilor clientilor aferente activitatii de logistica;
- Ofera consultanta si suport celorlalte departamente cu privire la aspecte de logistica, management al stocurilor, transport produse inbound, prevenirea timpilor de stationare, s.a.;
- Coordoneaza activitatile de transport pentru a putea fi urmarita situatia livrarilor si a transporturilor de marfa efectuate sau in curs de efectuare;
- Managementul directiilor speciale: IVMS, optimizare transport, optimizare costuri, altor proiecte lansate de Grupul LafargeHolcim, etc;
- Elaboreaza caietele de sarcini aferente activitatilor de logistica si participara la negocierea serviciilor de transport si managementul contractelor;

Alte cerinte:
- Orientare catre necesitatile Clientului;
- Integritate si etica profesionala; atitudine pozitiva; spirit proactiv in solutionarea problemelor;
- Motivat de performanta si imbunatatire continua;
- Aliniere la standardele SSM;
- Abilitate de a lucra independent;
- Adaptare la un program de lucru flexibil, deplasari de serviciu;
- Disponibilitate de a locui in orasul Rezina.

Beneficii:
- Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala
- Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
- Pachet social si salarial atractiv

Dacă te identifici cu profilul dat si ești interesat sa te alaturi echipei noastre, expediază CV-ul detaliat, la adresa: recrutare-mda@lafargeholcim.com,
tel. (+373) 254 55-507
web: www.lafarge.md
Vor fi contactate doar pesoanele selectate pentru interviu.

CashPoint Consultant creditare în România open

Compania MCP Finance SRL se extinde în România.

Angajăm persoane disponibile de a se deplasa și lucra peste hotare.

OFERIM STAGIERE!

Cerinţe:

- Cetățenie română
- Studii superioare;
- Abilităţi bune de utilizare a PC (Word, Excel Internet, etc.);
- Experienţă în domeniul creditării sau vînzărilor (constituie un avantaj);
- Întocmirea documentelor primare de casă;
- Calitățăți personale: responsabilitate, perseverență, capacitate de învățare rapidă.

Responsabilităţi:
- Lucrul cu clienții, eleberara creditelor;
- Formarea documentelor necesare și pregătirea rapoartelor;
- Lucrul cu aparatul de casă și formarea documentelor de casă.

Compania oferă:
- Orar de lucru flexibil (o săptămînă peste o săptămînă);
- Cursuri specializate din contul Companiei,
- Carieră avantajoasă în Compania lider pe piața financiară;
- Angajarea oficială;
- Remunerarea lunară, stabilă.

Persoanele cointeresate vor expedia CV-ul pe adresa hr@cashpoint.md sau contactați-ne la numărul de telefon 062199953.


2019 AmCham General Sponsors

FinComBank MAIB NCH SEBO